Wat nuttige tips vooraf.

We wensen u een voorspoedige reis!

U dient er wel rekening mee te houden dat Tilburg vele eenrichtingsstraten rijk is. Met name voor de wijk waarin Elim zich bevindt, is het belangrijk dat u zich van tevoren, via onderstaande Google Maps, op de hoogte stelt van de situatie ter plaatse.

Dat kan u veel gezoek en ergernis besparen.

Om  voor uw uitgangssituatie het beste traject naar Elim te kiezen, hebben we op deze pagina een actieve Google Maps toegevoegd, zodat u daarmee de gunstigste route kunt bepalen.

In deze Google Maps wordt de verplichte rijrichting met pijltjes aangegeven. Wel voldoende inzoomen om deze pijltjes zichtbaar te maken!

Omdat het rode markeringspunt Elim zich wel eens buiten de kaart bevindt, kan het nodig zijn dat u uitzoomt om het hele gebied rondom onze kerk in beeld te krijgen. Breng de rode markering dan in het midden door de kaart te verschuiven en zoom  vervolgens in om de rijrichtingspijltjes zichtbaar te  maken.

Let op!!

Het is helaas niet meer mogelijk om op maandag tot en met zaterdag vrij te parkeren nabij en in de naaste omgeving van ons kerkgebouw. U dient er rekening mee te houden dat u dan voor een parkeerplaats zult moeten betalen. Op de zondagen echter kan er nog steeds vrij geparkeerd worden.

Elim, Minister Mutsaersstraat 22, 5041 CH Tilburg

Waar u ook vandaan komt, het is verstandig om als uitvalsbasis de Ringbanen Noord, Oost,  Zuid of West te nemen om vandaaruit uw weg te vinden naar Elim.

Ons kerkgebouw is namelijk gesitueerd binnen al deze ringbanen, die op hun beurt weer een aansluiting hebben op alle snelwegen rondom Tilburg.